joi, 20 iulie 2017

Sexul în public - îndrumător

Tot mai multe stiri apar pe interneturi si pe demodatele, dar inca folositele ziare, despre indivizi din Timisoara, Arad, si nu numai (cu tot cu dovezi fotografice, obviously), despree oameni care fie fac sex in parcurile publice, ziua in amiaza mare, fie pe anumite strazi din Arad, fie la unu la care ii se ofera o felatie senzuala langa o biserica din Micalaca.

Si azi mergand pe strada, unu o pus-o pe una la perete, o trantit-o de zid asa, si o inceput pasiunea

Hai sa iti zic un lucru amu'. Si eu is om in floarea varstei, si eu am hormoni, si mie mi se scoala pula din minut in minut dorind o anume rasplata

Si eu, la randul meu, mi-am tras-o, in lift, in tren (si in buda, si langa buda, si in compartiment, ca is mai aventuros), am facut zaharos amor in autovehiculul personal, la marginea drumului, cu avariile puse, mi-am dat la laba in curtea unei cladiri anexate biserii, am facut tot ce se potrivea momentului.

Băăăi, calm your shit people. În secunda asta imi vine sa ma duc in fata primariei, sa chem toti oamenii, sa organizez o orgie cum n-a vazut tot Aradul, toata România, cat de mult ne place sa ne futem, vara, la aer curat, la iarba verde, pe beton incins in centrul orasului

Vreau sa fac cea mai dulce forma de sex oral, cu 2 degete in meandra si mai dulce, una in fund, sa se simta bine dânsa, pe peronul 1 a statiei de cale ferata Arad, pe scarile rulante ale statiei de metrou Parc Bazilescu, in mijlocul stadionului din Cluj.

Vreau sa fac dragoste, in aer liber, sa nu uite lumea ce inseamna sa fiu om. Exact asta vreau sa fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu